Firma zakládající si na prodeji kvalitních a čerstvých potravin hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/-ka managementu společnosti. Pozice je vhodná pro uchazeče se zkušenostmi s asistentskou prací pro management společnosti a plynulou angličtinou.

Co na této pozici budete dělat:

  • Podílet se na kompletním chodu kanceláře členů představenstva společnosti
  • Organizovat čas, schůzky, služební cesty, plánovat a vést kalendář členů představenstva
  • Připravovat porady, sledovat plnění daných úkolů, dělat zápisy z porad a jednání
  • Vést evidenci a zajišťovat oběh korespondence
  • Administrativní podporu – příprava podkladů, sumarizace dat, tvorba prezentací
  • Komunikovat s managery a obchodními partnery v anglickém jazyce
  • Zodpovídat za provoz sekretariátu – objednávat kancelářské potřeby a pohoštění.

Co na této pozici budete potřebovat:

  • Zkušenosti s asistentskou prací pro management společnosti
  • Plynulou znalost anglického jazyka
  • Příjemné vystupování, výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Proaktivní přístup, ochota se učit novému

Získáte za to:

  • Zázemí významné společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Zajímavou mzdu a benefity (multisport karta, benefit karta, jazykové kurzy, 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, zvýhodněné stravování a dopravu, atd.)
  • Důkladné zaučení do dané problematiky

Lokalita

Praha východ

Kontakt

Lucie Dujardin
Tel.: +420 773 153 519
Email: lucie.dujardin-bazier@aspirarecruitment.cz

Kontaktujte nás

    Souhlas se zpracováním osobních údajů. Více informací naleznete zde.