Pro několik různých klientů, spíše menších českých společností (advokátní kancelář, stavební firma, hostingová firma, atd.), přijmeme asistenty/-ky s administrativními zkušenostmi. Pozice jsou možné na zkrácený i plný úvazek.

Co na této pozici budete dělat:

  • Administrativně podporovat managery společnosti
  • Back office činnosti – pečovat o kancelář, objednávání kancelářských potřeb, zařizovat korespondenci, poštu a jiné pochůzky
  • Komunikovat s klienty
  • Pracovat s wordem, excelem
  • Připravovat podklady pro účetní a mzdovou účetní
  • Další ad-hoc úkoly dle zaměstnavatele (bude vysvětleno dle konkrétní společnosti)

Co na této pozici budete potřebovat:

  • Zkušenosti s asistentskou prací
  • Samostatnost, schopnost určovat si priority
  • Příjemné vystupování a velmi dobré komunikační schopnosti
  • Schopnost dobře pracovat na pc (hlavně word, excel)

Získáte za to:

  • Zázemí významné společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Zajímavou mzdu
  • Možnost flexibilního zaměstnání (IČO, DPP, příp. i HPP)
  • Důkladné zaučení do dané problematiky

Lokalita

Praha 5, Praha centrum, Praha 4

Kontakt

Lucie Dujardin
Tel.: +420 773 153 519
Email: lucie.dujardin-bazier@aspirarecruitment.cz

Kontaktujte nás

    Souhlas se zpracováním osobních údajů. Více informací naleznete zde.