Firma zakládající si na prodeji kvalitních a čerstvých potravin hledá nové kolegy/kolegyně do nákupního a prodejního týmu na pozice Asistent/-ka. Na této pozici se budete moci podílat na výběru sortimentu a být součástí zajímavých projektů. Využijete zde znalosti excelu a komunikační schopnosti.

Co na této pozici budete dělat:

  • Administrativně a organizačně podporovat kolegy v oddělení
  • Budete pracovat s daty (převážně s excelem a interním systémem)
  • Připravovat reporty a analýzy
  • Optimalizovat celý řetězec procesů
  • Orientovat se v sortimentní struktuře a konkurenci

Co na této pozici budete potřebovat:

  • Administrativní zkušenosti
  • Znalost práce na pc, převážně excelu
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Znalost AJ je výhodou
  • Touhu se vzdělávat a zlepšovat

Získáte za to:

  • Zázemí významné společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí v těsné blízkosti Prahy (10 min)
  • Zajímavou mzdu a benefity (Multisport karta, jazykové kurzy, 5 týdnů dovolené, dotované stravování, flexibilní pracovní dobu, atd.)

Lokalita

Říčansko – Praha východ – 10 min od metra C Opatov

Kontakt

Lucie Dujardin
Tel.: +420 773 153 519
Email: lucie.dujardin-bazier@aspirarecruitment.cz

Kontaktujte nás

    Souhlas se zpracováním osobních údajů. Více informací naleznete zde.