Prestižní česká advokátní kancelář se sídlem v centru Prahy hledá do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici Office manager/Asistentka s komunikativní angličtinou, která by zodpovídala za chod officu a poskytovala administrativní podporu právnímu týmu.

Co na této pozici budete dělat:

  • Dozor nad chodem administrativy
  • Vedení 2 sekretářek, přidělování, kontrola jejich činností
  • Dozor nad zpracováním příchozích a odchozích datových zpráv
  • Konverze dokumentů
  • Příprava účet. podkladů
  • Kontrola bank. účtu a pokladny
  • Evidence soukromých a služebních aut, parkovací povolení, agenda vozového parku
  • Podílení se na organizaci akcí
  • Podílení se na přípravě firemních materiálů – bannery, vizitky, bloky, atd.
  • Péče o kancelář
  • Administrativní podpora právního týmu

Co na této pozici budete potřebovat:

  • Administrativní zkušenost nutností
  • Min. SŠ vzdělání
  • Rodilý mluvčí v ČJ a AJ na komunikativní úrovni
  • Znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Reprezentativní a komunikativní osobnost
  • Pečlivost, preciznost a samostatnost
  • Možnost dlouhodobé spolupráce

Získáte za to:

  • Zázemí významné společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • Žádný open space
  • Zajímavou mzdu a benefity

Lokalita

Praha centrum

Kontakt

Lucie Dujardin
Tel.: +420 773 153 519
Email: lucie.dujardin-bazier@aspirarecruitment.cz

Kontaktujte nás

    Souhlas se zpracováním osobních údajů. Více informací naleznete zde.