Společnost působící více jak 10 let v oblasti dotačního managementu, spolupracující s řadou významných klientů, přijme do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici Office manager. Podmínkou jsou předchozí administrativní zkušenosti, výborné organizační schopnosti a profesionální vystupování.

Co na této pozici budete dělat:

  • Vést administrativní agendu společnosti, zajišťovat organizační a provozní záležitosti kanceláře
  • Vést firemní administrativu a úzce spolupracovat s nadřízeným
  • Komunikovat s klienty a partnery, organizovat pracovní schůzky
  • Vyřizovat emailovou a telefonickou komunikaci

Co na této pozici budete potřebovat:

  • Zkušenosti na administrativní pozici
  • Výborná ČJ a alespoň základní AJ
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti
  • Dobrá znalost práce s MS Office

Získáte za to:

  • Zázemí významné společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (sick days, možnost příležitostné práce z domu, studijní volno, služební telefon, 5 týdnů dovolené, atd.)
  • Smlouvu na dobu neurčitou s možností nástupu ihned

Lokalita

Praha – I. P. Pavlova

Kontakt

Lucie Dujardin
Tel.: +420 773 153 519
Email: lucie.dujardin-bazier@aspirarecruitment.cz

Kontaktujte nás

    Souhlas se zpracováním osobních údajů. Více informací naleznete zde.