Pro našeho významného klienta, českou advokátní kancelář sídlící v centru Prahy a působící na trhu 30 let, hledáme vhodnou kandidátku/kandidáta na pozici Osobní asistent/-ka s AJ.

Co na této pozici budete dělat:

  • Administrativně podporovat 2 partnery a jejich menší týmy
  • Připravovat, upravovat a formátovat dokumenty na jednání
  • Upravovat a revidovat smlouvy
  • Pracovat s MS Excel, Word a Power Point
  • Sledovat kalendáře a mailboxy partnerů
  • Domlouvat termíny schůzek s klienty, rezervovat zasedací místnosti a vytvářet online meetingy
  • Kompletně zajišťovat služební cesty nadřízených
  • Spolupracovat s kolegy napříč kanceláří

Co na této pozici budete potřebovat:

  • Pokročilou znalost AJ – komunikace se zahraničními klienty
  • Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • Zkušenost s administrativou nutností
  • Znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint), psaní všemi deseti výhodou
  • Spolehlivost, dobré organizační schopnosti, zaměření na detail a pozitivní přístup k práci

Získáte za to:

  • Zázemí významné a řadou cen oceněné advokátní společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod (stravenky, Multisport karta, atd.)

Lokalita

Praha centrum

Kontakt

Lucie Dujardin
Tel.: +420 773 153 519
Email: lucie.dujardin-bazier@aspirarecruitment.cz

Kontaktujte nás

    Souhlas se zpracováním osobních údajů. Více informací naleznete zde.