Pro našeho klienta – dynamickou advokátní kancelář sídlící na Praze 5 Smíchov hledáme asistenta/-ku se zkušeností v administrativě – hlavně s prací s dokumenty ve Wordu. Jedná se o poloviční úvazek s možností občasné práce z domova.

Co na této pozici budete dělat:

  • Pracovat se smlouvami a dokumenty
  • Formátování v dokumentech
  • Upravovat a revidovat smlouvy
  • Drobnou administrativu
  • Komunikovat s klienty po telefonu
  • Různé ad-hoc úkoly

Co na této pozici budete potřebovat:

  • Předchozí zkušenost v administrativě – hlavně s prací se smlouvami a dokumenty
  • Pokročilou znalost MS Word
  • Znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího
  • Komunikativní AJ – pro příležitostnou komunikaci s klienty
  • Spolehlivost, zaměření na detail a pozitivní přístup k práci

Získáte za to:

  • Zázemí dynamické advokátní kanceláře
  • Možnost pracovat převážně z domova, ale i zázemí kanceláře na Praze 5 – Smíchov
  • Volnou pracovní dobu dle Vaší potřeby
  • Spolupráci na dohodu nebo IČO

Lokalita

Praha 5 Smíchov

Kontakt

Lucie Dujardin
Tel.: +420 773 153 519
Email: lucie.dujardin-bazier@aspirarecruitment.cz

Kontaktujte nás

    Souhlas se zpracováním osobních údajů. Více informací naleznete zde.