Pro mezinárodní advokátní kancelář, hledáme vhodného kandidáta na pozici Recepční/Asistentka s angličtinou pro podporu kanceláře advokátů a jejich klientů.

Co na této pozici budete dělat:

  • Zodpovědnost za chod recepce (3-členný tým)
  • Vyřizování telefonů
  • Komunikace s klienty, dodavateli
  • Objednávání kurýrů, taxi, občerstvení
  • Drobná administrativní asistence právníkům a marketingovému oddělení
  • Aktualizace interních databází, zodpovědnost za zasedací místnosti
  • Různé ad-hoc úkoly spojené s pořádáním eventů, seminářů, odborných školení

Co na této pozici budete potřebovat:

  • Výborná znalost ČJ – rodilý mluvčí
  • Plynulá znalost AJ
  • Znalost práce s MS Office
  • Reprezentativní vystupování a vzhled, komunikativnost, spolehlivost, dynamičnost, nadšení
  • Administrativní zkušenost nebo zkušenost s prací v korporátním prostředí výhodou

Získáte za to:

  • Zázemí významné mezinárodní advokátní společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí v nových prostorech
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod – jazykové kurzy, masáže prováděné v prostorách kanceláří, fyzioterapie, stravenkový paušál, plně hrazená multisport karta, iphone, počítač, služby soukromého zdravotního zařízení, atd.

Lokalita

Praha centrum

Kontakt

Lucie Dujardin
Tel.: +420 773 153 519
Email: lucie.dujardin-bazier@aspirarecruitment.cz

Kontaktujte nás

    Souhlas se zpracováním osobních údajů. Více informací naleznete zde.