Dynamická společnost, která pomáhá s rozjezdem dalším firmám tak, aby uspěli na trhu, a pomáhá jim v oblasti účetnictví, legislativy a také marketingu, atd., právě teď hledá šikovného uchazeče nebo uchazečku na recepci pro svou novou pobočku v Praze. Důležité je reprezentativní vystupování a pokročilá Aj.

Co na této pozici budete dělat:

  • Vést svěřený tým, předávat zpětné vazby na jeho činnost a aktivně spolupracovat na zlepšování výsledků
  • Zavádět a optimalizovat nové procesy
  • Řešit nenadálé situace na front office
  • Pečovat o příchozí návštěvníky
  • Starat se o firemní prostory
  • Nakupovat kancelářské vybavení
  • Pracovat s hotovostí a pokladnou
  • Asistovat vedení společnosti
  • Příležitostně jezdit autem na kratší firemní cesty

Co na této pozici budete potřebovat:

  • Zkušenost na podobné pozici
  • Schopnost samostatně pracovat na pc, hlavně v prostředí Google (disk, dokumenty, tabulky, kalendář, atd.)
  • AJ na pokročilé úrovni
  • Schopnost pracovat samostatně a převzít odpovědnost za práci dalších členů týmu
  • Reprezentativní vystupování, výborné komunikační schopnosti
  • ŘP sk. B

Získáte za to:

  • Práci v pohodové dynamické a rozvíjející se firmě
  • Férové prostředí s možností realizace vlastních nápadů a seberealizace
  • Motivující mzdu a benefity (stravenky, Multisport kartu, 5 týdnů dovolené, teambuildingy, neomezenou konzumaci kávy a čaje na pracovišti, ovocné středy, dog friendly kanceláře, samozřejmostí je poskytnutí techniky – mobilní telefon a notebook)
  • Zaškolení

Lokalita:

Praha 10

Kontakt

Lucie Dujardin
Tel.: +420 773 153 519
Email: lucie.dujardin-bazier@aspirarecruitment.cz

Kontaktujte nás

    Souhlas se zpracováním osobních údajů. Více informací naleznete zde.