Mezinárodní retailová společnost sídlící na Praze východ rozšiřuje ekonomické oddělení na centrále společnosti, a proto hledá člověka, kterého baví práce s čísly, má dobré analytické myšlení a zájem o oblast financí.

Náplň práce

  • cash management (řešení pojistných událostí z pojištění odpovědnosti za škodu, podpora při řešení pojistných událostí z pojištění majetku, zastoupení cash manažera během dovolené)
  • controlling (kontrola mzdových nákladů, příprava pravidelných zpráv, analýz, finančních výkazů, podpora při auditech)
  • účetnictví (zpracování faktur, IFRS – kontroly a aktualizace údajů o smlouvě)

Požadujeme

  • min. 3 roky zkušeností v oblastí financí v oblastech typu controlling, reporting, finanční analýza
  • znalost AJ na komunikativní i psané úrovni (výhodou znalost NJ)
  • zkušenost z mezinárodní společnosti výhodou
  • zodpovědnost, samostatnost, práce pod tlakem, flexibilita
  • ŘP sk. B

Nabízíme

  • práci pro úspěšnou mezinárodní společnost
  • možnost prohloubení znalostí v oblasti financí
  • zajímavou a různorodou práci
  • multisport karta, zvýhodněné stravování, 5 týdnů dovolené
  • důkladné zaškolení a další pravidelné vzdělávání

Lokalita

Praha východ

Kontakt

Lucie Dujardin
Tel.: +420 773 153 519
Email: lucie.dujardin-bazier@aspirarecruitment.cz

Kontaktujte nás

    Souhlas se zpracováním osobních údajů. Více informací naleznete zde.