Dynamická společnost sídlící v Brně, která pomáhá s rozjezdem dalším firmám tak, aby uspěli na trhu. Pomáhá jim v oblasti účetnictví, legislativy a také marketingu, atd. Právě teď hledají šikovné uchazeče/uchazečky na několik pozic v marketingu – od práce asistentky přes pozici specialisty až po managera, který pomáhá s rozjezdem businessu v zahraničí. Záleží na Vašich konkrétních zkušenostech v marketingu.

Co na této pozici budete dělat:

  • Asistent/-ka marketingu bude podporovat vedoucího, vést jeho diář, koordinovat pracovní aktivity a pomáhat celkově s administrativou
  • Marketingový specialista povede marketingové projekty s lehkým přesahem do projektového řízení. Bude nejen tvořit a realizovat marketingovou strategii, ale bude mít pod taktovkou také řízení rozpočtů, pravidelné reporty, analýzy a administrativu okolo projektů. Musí mít tedy rád jak kreativu, tak analytickou práci. Zároveň budou potřeba dobré organizační schopnosti, protože bude komunikovat s interními i externími marketingovými specialisty a koordinovat firemní eventy.
  • Manager marketingových a projektových specialistů povede tým lidí a bude je podporovat z hlediska plánování práce a vedení projektů, nastavovat systém práce, motivovat je a řešit personální záležitosti v týmu, zodpovídat za řízení projektů a výsledky týmu.

Co na této pozici budete potřebovat:

  • SŠ s maturitou
  • Zkušenosti v marketingu alespoň 1 rok
  • Přehled o kanálech online a offline marketingu a s marketingovými nástroji (Google Ads, Sklik, Business Manager, atd.)
  • Základy práce s Gmailem a Google diskem
  • Velmi dobré organizační schopnosti, time management, asertivní jednání
  • Kreativitu, ale i analytické schopnosti
  • Pro managerskou roli jsou nutné zkušenosti s vedením týmu a vedením projektů

Získáte za to:

  • Práci v pohodové dynamické a rozvíjející se firmě
  • Férové prostředí s možností realizace vlastních nápadů a seberealizace
  • Motivující mzdu a benefity (stravenky, Multisport kartu, 5 týdnů dovolené, teambuildingy, neomezenou konzumaci kávy a čaje na pracovišti, ovocné středy, dog friendly kanceláře, samozřejmostí je poskytnutí techniky – mobilní telefon a notebook)
  • Možnost flexibility

Lokalita:

Brno – Dolní Heršpice

Kontakt

Lucie Dujardin
Tel.: +420 773 153 519
Email: lucie.dujardin-bazier@aspirarecruitment.cz

Kontaktujte nás

    Souhlas se zpracováním osobních údajů. Více informací naleznete zde.