Credit Controller s angličtinou

Náplň práce: Veškeré aktivity v oblasti správy a administrace pohledávek, zejména: · Komunikace se zákazníky za účelem zajištění včasnosti a úplnosti plateb · Včasná alokace příchozích plateb v podnikovém informačním systému · Udržování zákaznických účtů v aktuálním...

Credit Controller s francouzštinou

Náplň práce: Veškeré aktivity v oblasti správy a administrace pohledávek, zejména: · Komunikace se zákazníky za účelem zajištění včasnosti a úplnosti plateb · Včasná alokace příchozích plateb v podnikovém informačním systému · Udržování zákaznických účtů v aktuálním...

Obchodní zástupce

Náplň práce • rozvoj spolupráce se svěřenými zákazníky, samostatné řízení obchodních případů• každodenní kontakt s klienty z řad firem, institucí napříč všemi odvětvími• koordinace činností a výměna informací v rámci týmové spolupráce• analyzování českého trhu,...

Associate, Consulting

Responsibilities: Involved in every phase of a consulting engagement, from the initial research stage through to final implementation of your recommendations Understand client needs Gather and analyse relevant data, using the latest technology Help clients on their...

Senior Roles in Procurement

International company operating in various industries is searching for people with passion in procurement. We need candidates with strong experience in Procurement (Supply Chain, Tactical Buying, Negotiations, Procurement Sourcing), Consulting and Outsourcing, Job...

Vedoucí prodejen

Známá společnost působící v oblasti látek a galanterie hledá do svého týmu novou kolegyni/ nového kolegu na pozici Manažer prodejny. Náplň práce zodpovídat za obchodní výsledky svěřených prodejen (8 – 10) nejen v Praze zodpovídat za zásobení prodejen basic produkty...