Celosvětově známá společnost s pobočkou v Plzni přijme nového kolegu/kolegyni s pokročilou znalostí angličtiny a komunikativní italštinou do odd. financí. Pozice je vhodná pro uchazeče/-ky, kteří mají rádi všestranou komunikaci s lidmi (telefonicky/e-mailově/se zákazníky/s kolegy). Možnost využívat 3 dny v týdnu home office.

Co na této pozici budete dělat:

  • Veškeré aktivity v oblasti správy a administrace pohledávek, zejména:
  • Komunikovat se zákazníky za účelem zajištění včasnosti a úplnosti plateb
  • Alokovat příchozí platby v podnikovém informačním systému
  • Udržovat zákaznické účty v aktuálním stavu, párování kreditních a debetních položek
  • Eskalace pozdních plateb
  • Budovat vztahy se zákazníky a dalšími interními/externími partnery v oblasti financí, účetnictví, nákup, logistiky atd.
  • Spolupracovat při reportingu

Co na této pozici budete potřebovat:

  • Pokročilou angličtinu a středně pokročilou italštinu (schopnost bez problémů psát e-maily, příležitostně vyřizovat telefonní hovory)
  • Zkušenost z financí, zákaz. servisu nebo práce v servisním centru výhodou
  • Znalost práce s MS Office (hlavně Excel)
  • Velmi dobré komunikační schopnosti
  • Ochotu intenzivně komunikovat se zákazníky
  • Proaktivitu a prozákaznický přístup

Získáte za to:

  • Kompetitivní plat a benefity (roční bonus, příspěvky na penzijní připojištění, jazykové kurzy, 5 týdnů dovolené, lístky do kina a na kulturní/sportovní akce, poukázky na masáže, atd.)
  • Zaškolení a profesní růst
  • Možnost využívat home office 3x týdně
  • Zázemí stabilní společnosti, příjemný kolektiv

Lokalita

Plzeň centrum

Kontakt

Lucie Dujardin-Bazier
Tel.: +420 773 153 519
Email: lucie.dujardin-bazier@aspirarecruitment.cz

Kontaktujte nás

    Souhlas se zpracováním osobních údajů. Více informací naleznete zde.