Celosvětově známá společnost s pobočkou v Plzni přijme nového kolegu/kolegyni se znalostí němčiny a angličtiny do oddělení zákaznického servisu. Oba jazyky je nutné ovládat na komunikativní úrovni. Pozice je obsazována na plný úvazek s až třemi dny home office týdně.
Co na této pozici budete dělat:
- Vyřizovat požadavky zákazníků týkající se doručování objednaného zboží (vratky, reklamace, atd.)
- Komunikovat se zákazníky, dopravci, sklady, pojišťovnami
- Související administrativu – zadávat data do interního systému, vyhledávat informace na internetu
- Zajišťovat efektivní spolupráci se všemi stranami
Co na této pozici budete potřebovat:
- Komunikativní úroveň němčiny a angličtiny
- Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- Schopnost řešit nenadálé situace, samostatnost, trpělivost
Získáte za to:
- Kompetitivní plat a benefity (roční bonus, příspěvky na penzijní připojištění, jazykové kurzy, 5 týdnů dovolené, lístky do kina a na kulturní/sportovní akce, poukázky na masáže, atd.)
- Zaškolení a profesní růst
- Možnost využívat 3x týdně home office
- Zázemí stabilní společnosti, příjemný kolektiv
Lokalita
Plzeň centrum
Kontakt
Lucie Dujardin
Tel.: +420 773 153 519
Email: lucie.dujardin-bazier@aspirarecruitment.cz