Celosvětově známá společnost s pobočkou v Plzni přijme nového kolegu/kolegyni se znalostí němčiny a angličtiny do oddělení zákaznického servisu. Oba jazyky je nutné ovládat na komunikativní úrovni. Pozice je obsazována na plný úvazek s až třemi dny home office týdně.

Co na této pozici budete dělat:

  • Vyřizovat požadavky zákazníků týkající se doručování objednaného zboží (vratky, reklamace, atd.)
  • Komunikovat se zákazníky, dopravci, sklady, pojišťovnami
  • Související administrativu – zadávat data do interního systému, vyhledávat informace na internetu
  • Zajišťovat efektivní spolupráci se všemi stranami

Co na této pozici budete potřebovat:

  • Komunikativní úroveň němčiny a angličtiny
  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Schopnost řešit nenadálé situace, samostatnost, trpělivost

Získáte za to:

  • Kompetitivní plat a benefity (roční bonus, příspěvky na penzijní připojištění, jazykové kurzy, 5 týdnů dovolené, lístky do kina a na kulturní/sportovní akce, poukázky na masáže, atd.)
  • Zaškolení a profesní růst
  • Možnost využívat 3x týdně home office
  • Zázemí stabilní společnosti, příjemný kolektiv

Lokalita

Plzeň centrum

Kontakt

Lucie Dujardin
Tel.: +420 773 153 519
Email: lucie.dujardin-bazier@aspirarecruitment.cz

Kontaktujte nás

    Souhlas se zpracováním osobních údajů. Více informací naleznete zde.